Saturday, July 2, 2011

explanation.


APAKAH BISNES YANG DIMAKSUDKAN?

-          Business prepaid reload konsep terbaru, semua transaksi hanya menggunakan telefon bimbit sahaja. Boleh dilakukan dimana-mana dan bila-bila masa.


APAKAH YANG MENARIK DENGAN BUSINESS NI?

-          Dengan bisnes ni, kita bukan sahaja dapat jual prepaid, tapi kita boleh mencari downline iaitu agent agent di bawah kita untuk turut sama menjual prepaid. Kita akan mendapat komisyen daripada hasil jualan prepaid yang kita sendiri jual dan juga yang agent kita jual.


MACAM MANA NAK DAFTAR?

-          Cara nak daftar, pertama sekali boleh tengok pakej apa yang anda berminat dan mampu untuk mula ber-bisnes. Harga yang dinyatakan di setiap pakej adalah harga yuran pendaftaran sahaja, belum termasuk modal permulaan. Contohnya kalau modal yang anda ada ialah RM100, anda boleh ambil pakej Dealer, yuran pendaftaran RM50 + modal permulaan RM50. Pakej-pakej yang kita offer boleh tengok di sini : http://madkins-prepaid.blogspot.com/2011/06/pangkat-produk.html *yuran serendah RM10


MACAM MANA LEPAS MODAL RM50 TU HABIS?

-          Selepas modal anda habis, bayaran yang anda terima dari pelanggan anda, anda boleh masukkan kembali (TAMBAH MODAL) ke dalam akaun anda. Org pggl ROLLING MODAL LA. Cara-caranya : http://madkins-prepaid.blogspot.com/2011/06/tambah-modal.html


SELEPAS DAFTAR, LANGKAH SETERUSNYA?

-          Selepas daftar, anda akan diberikan ID, NO PIN dan WEB (http://webreporting.dyndns.org:1000/) yang mana anda boleh melihat semua transaksi yang telah anda lakukan serta komisyen yang anda dapat hasil jualan downline anda.


MACAM MANA NAK DAFTAR DOWNLINE?

-          Pendaftaran downline perlu dilakukan oleh anda. Anda hanya perlu daftarkan downline anda menggunakan telefon anda, SEBAB TU SAYA CKP BISNES NI HANYA MENGGUNAKAN HANDPHONE SAHAJ. Ni cara-cara mendaftarkan downline : http://madkins-prepaid.blogspot.com/2011/06/pendaftaran-downline.html


SENANG KE NAK CARI DOWNLINE?

-          Bisnes prepaid new concept ni masih baru di kalangan semua orang, ia bukan bisnes prepaid biasa, kerana income yang anda terima mmg menguntungkan. Kenapa untung? Contoh pendaftaran downline, jika downline anda ingin mendaftar sebagai DEALER, yuran pendaftaran DITETAPKAN OLEH ANDA, contoh anda ingin meletakkan yuran sebanyak RM50, RM5 anda bayar kepada company, RM45 anda ambil, itu adalah INCOME ANDA.
-          Downline anda mungkin terdiri daripada keluarga anda, saudara anda dan sahabat sekolej/seuniversiti/serumah mahupun satu sekolah anda. Purata rakyat Malaysia yang menggunakan prepaid lebih tinggi berbanding yang menggunakan postpaid (bil), dan majority pengguna prepaid adalah di kalangan pelajar.


MACAM MANA SAYA NAK BAYAR RM5 YURAN DOWNLINE TU KEPADA COMPANY?

-         - Yuran RM5 itu akan ditolak terus daripada AKAUN MODAL ANDA.


NI UNDER COMPANY APA YE?

- A&A.



PS : pertanyaan lain yang tidak terdapat di atas boleh terus tanya kepada saya menerusi

FACEBOOK : Izyan Izzati Mohamad

No comments:

Post a Comment